3.12.2013

"Η εξουσία τον θέλει χουλιγκάνο..."

Όταν ο γιόκας μου δεν ξέρει την Πνύκα,
όταν μου γράφει το Μαρία με ήτα,
η εξουσία χουλιγκάνο τον θέλει,
χωρίς δουλειά, με φαντασία κλεμμένη,
χωρίς παιδεία, πιόνι του Σαλιαρέλη.
Θέλω να 'μαι αλλού. (Στίχοι 'Αγγελου Κατσίρη)


Όταν ο γιόκας μου δεν ξέρει την Πνύκα,
όταν μου γράφει το Μαρία με ήτα,
η εξουσία χουλιγκάνο τον θέλει,
χωρίς δουλειά, με φαντασία κλεμμένη,
χωρίς παιδεία, πιόνι του Σαλιαρέλη.
Θέλω να 'μαι αλλού. (Στίχοι 'Αγγελου Κατσίρη)

Μια νέα εφημερίδα με τίτλο "Η φωνή του δημότη" κυκλοφορεί στον Κολωνό και την Ακαδημία Πλάτωνος που μεταφέρει τη "φωνή" της πλειοψηφίας στο δήμο της Αθήνας στην 4η δημοτική κοινότητα. Η εφημερίδα θα κυκλοφορεί κάθε δίμηνο. Στο πρώτο της κιόλας φύλλο βγάζει μάτι το "σχολεία" γραμμένο με "γιώτα"! Και για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία, το ίδιο λάθος επαναλαμβάνεται στην τελευταία σελίδα, πάλι σε τίτλο...






1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Απορία…. Δηλ. τι εφημερίδα είναι αυτή ? Διαφημίζουν έργα ανύπαρκτα για τις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές? Και ποιες φωνές είναι αυτές ? Γιατί εγώ τις μοναδικές φωνές που έχω ακούσει από την πλειοψηφία της 4ης Δημοτικής κοινότητας ήταν εκείνες της απολογίας προς τον ξένο φουσκοεπενδυτή , ξέρετε εκείνον με τις 1600 θέσεις …….δουλείας.
Με τόσα σοβαρά λάθη λοιπόν , θέλουν και επιμένουν να μας πείσουν ότι , αντιλαμβάνονται και τα έγγραφα που τους δίνουν και υπογράφουν????
Η μήπως διαφημίζουν μια νέα ελληνική γραφή, που θα δυσκολευθούμε εμείς οι άλλοι να μάθουμε…!!!!!
Αργοπορημένοι όπως πάντα οι ολίγιστοι , οι υποχείριοι , αλλά και οι υψηλόμισθοι στην αφασία τους..

Καλομοίρα.